Totalul afișărilor de pagină

marți, 27 septembrie 2011

Integrare...

Utilizarea conceptului cerinţe educative speciale se referă la adaptarea, completarea şi flexibilitatea educaţiei pentru anumiţi copii în vederea egalizării şanselor de participare la educaţieîn medii de învăţare obişnuite.

Copilul cu CES are nevoie de:
- condiţii de stimulare şi sprijin a dezvoltării din cele mai timpurii perioade;
- adaptarea curriculumului la posibilităţile individuale;
- flexibilitate didactică
- individualizarea educaţiei;
- protecţie specială
- programe individualizate de intervenţie;
- integrare şcolară şi socială.
          Cum pot oferi acestea dacă nu mi permite să lucrez individual cu copiii cu CES?
Sunt copii care au nevoie doar de sprijin la orele de curs. Ei au deficit de atenţie, ori nu au încredere în ei înşişi şi nu raspund la ore deşi cunosc răspunsul.
          Însă sunt şi copii care nu sunt la nuvelul clasei. Deşi sunt în clasa aIIa sau aIIIa, ei sunt analfabeţi sau semianalfabeţi. Oare nu trebuie să lucrez individual ca să-i aduc la nivelul clasei? Cu aceştia pot folosi păpuşile ca să-i învăţ să înveţe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu